Meer resultaat uit je geïnvesteerde euro’s en stap voor stap marktleider worden? Met de Bottom-up strategie haal je zo efficiënt mogelijk zoveel mogelijk conversies binnen. Je focust hierbij jouw marketinginspanningen met name op het einde van de klantreis die je doelgroep doormaakt. Het model wat hiervoor wordt gebruikt is het See-Think-Do-Care model van Google.De gebroeders Zuidbroek leggen in deze podcast uit waarom de bottom-up strategie zo effectief is bij bedrijven, maar ook hoe deze strategie een opmaat kan zijn om je bedrijf in de gehele funnel aanwezig te laten zijn.
Gemaakt door: DoubleHeroes de podcast Eerste aflevering: 21-09-2022
De podcast DoubleHeroes: dé podcast over online marketing, webdevelopment, branding en meer! heeft in totaal 26 afleveringen
Maker: DoubleHeroes de podcast Datum: 11-01-2022
Maker: DoubleHeroes de podcast Datum: 25-01-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.