"Wat denk ik alle marketeers wel ondervinden is dat degene die nu op dit moment inkopen, de millennials, nou die kijken wat dat betreft best wel heel fluent naar kanalen." Guido Kok, Partner Program Manager, in gesprek met Patric ...
Een podcast over marketing in een digitale wereld. Verhalen, ervaringen en lessen over digital marketing van marketeers uit de dagelijkse praktijk.
"Wat denk ik alle marketeers wel ondervinden is dat degene die nu op dit moment inkopen, de millennials, nou die kijken wat dat betreft best wel heel fluent naar kanalen." Guido Kok, Partner Program Manager, in gesprek met Patric ...
"Dat is denk ik ook altijd the fight between marketing en sales. Sales weet eigenlijk niet wat marketing doet en andersom." Paul Aantjes, Field Marketing Manager Western Europe, in gesprek met Patrick Giese over leadgeneratie als ...
"Je hebt zowel het bewuste als het onderbewuste nodig hebt om goede marketing te doen. Dus niet alleen maar rammen op die koopknop." Sake Jan Velthuis, ontwikkelaar en docent minor Neuromarketing, in gesprek met Patrick Giese ove ...
"Zeker in een productie-omgeving zijn er best wel wat mensen die nog zoiets hebben van: huh, marketing, dat kost toch alleen maar geld?" Marieke Heesakkers, Marketing & Culture Manager, in gesprek met Patrick Giese over B2B ...
"Ik denk dat we nu in een tijd leven, dankzij content marketing, dat juist die authentieke content van B2B marketeers laat zien hoe de toekomst eruit ziet. En dat B2C marketeers daar dan ook een beetje achteraan hobbelen." Edwin ...
"Maar de waarheid zit 'm echt in marketing. Dus 55% van alle start-ups die het niet redden komt door een probleem op het gebied van marketing." Peter Belling en Nils Verlaat, founders van Kanagawa, in gesprek met Patrick Gie ...
"Binnen 4 weken een eigen deelauto plus app voor je eigen community." Jeroen van Denderen, Business owner (car)sharing bij Terberg, in gesprek met Patrick Giese over de toekomst van mobiliteit. Van bezit en stilstand naar meer fl ...
"Wij stonden klaar op de startbaan, hadden daar acht, negen maanden aan gewerkt, alles was klaar om het uit te voeren, en op het laatste moment was het van: ok, we moeten het uitstellen." Peter van Teeseling, COO bij Dscoop, praa ...
"We zijn een serieuze partij, we willen deze markt naar een serieus niveau toebrengen." Eric Schoenmakers, CEO bij Leapp, praat met Patrick Giese over de effecten van de Corona crisis, de double digit groei van de refurbished mar ...
"Je kunt wel heel persoonlijk heel dichtbij iemand zijn zonder dat je daadwerkelijk zo dichtbij bent." Raymond Calis, Co-founder bij Blix22 Interactive, praat met Patrick Giese over Augmented Reality, zijn fun messaging-app Pyqab ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.