Jennifer en Vincent nemen je mee door de nieuwtjes: Sinterklaas is weer in het land (en De Speld haakt meteen scherp in). Marktplaats lanceert een sterke boodschap over tweedehands speelgoed met een voorleesboek. Starbucks trekt melkprijzen gelijk, en Smirnoff stelt een Chief Vibes Officer aan. Ondertussen stonden mensen vier uur in de rij voor de nieuwe attractie in de Efteling, lag Canva plat (paniek!), en won Malibu een award voor hun bewustwordingscampagne om niet te zwemmen met een drankje op. Coca-Cola experimenteert met AI in hun nieuwe kerstcommercial. En over AI gesproken, Apple bracht ook een opvallend spotje uit. Volg ons op Instagram & TikTok? ? Bronnen? Kort nieuws? - Ouders leggen aan kinderen uit dat er ook hulp-Dieuwertjes zijn - De Speld - Marktplaats lanceert “De kraam van Billy” - FONK - Starbucks schrapt extra kosten voor soja- en havermelk - NU? - Efteling-bezoekers staan vier uur in de rij voor nieuwe attractie Danse Macabre - NU - Canva ligt plat - LinkedIn - Smirnoff’s stelt Troye Sivan aan als Chief Vibes OFFicer - BizCommunity Hoofdtopics? - Malibu Drinks lanceert “Don’t Drink and Dive” campagne - Malibu Drinks - Coca-Cola maakt kerstcommercial met AI - Forbes - Apple Intelligence reclamespot - Youtube Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Gemaakt door: TEAM LEWIS NL Eerste aflevering: 07-03-2024
De podcast Dit Had Een Nieuwsbrief Kunnen Zijn heeft in totaal 8 afleveringen
Maker: TEAM LEWIS NL Datum: 18-10-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.