Aflevering Afl. 3: Digitalisering In Klantenservices

· Aflevering van de podcast: Digitalisering op Drift

De klant staat centraal, zowel bij de overheid als bij bedrijven. En die klanten houden van accurate en snelle dienstverlening, maar eisen ook een vriendelijke, menselijke aanpak. Kan digitalisering (en de data die we hiermee verkrijgen over klanten) bijdragen aan het verhogen van klanttevredenheid? Digitalisering biedt nieuwe kansen, maar hoe zorg je ervoor dat de service ook persoonlijk blijft? Een gesprek met Fiona Atighi, directeur dienstverlening gemeente Amsterdam, Bert Scheer (MT Member Technology Wehkamp), Alexander Hamel, expert digital Customer Contact Company en Jacqueline van Wees, sales director Pegasystems.

Speelgoedwinkel
Digitalisering op Drift

Digitalisering op Drift

Gemaakt door: AG Connect en iBestuur Eerste aflevering: 29-05-2022

De podcast Digitalisering op Drift heeft in totaal 4 afleveringen

Vorige aflevering

Afl. 2: De toekomst van de IT-arbeidsmarkt

Afl. 2: De toekomst van de IT-arbeidsmarkt

Maker: AG Connect en iBestuur Datum: 20-07-2021

Volgende aflevering

Afl. 4: Platformen: alles werkt anders

Afl. 4: Platformen: alles werkt anders

Maker: AG Connect en iBestuur Datum: 24-05-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Afl. 3: Digitalisering in klantenservices

Digitalisering op Drift · 09-12-2021

00:00 0:48:54