Aflevering Pulse #43: De Veranderende Rol Van De Paid Search Marketeer, Data-Akkoord Tussen Eu En Vs En Nofollow-Link Is Geen Dempende Factor

· Aflevering van de podcast: Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy.

Een nieuwe Pulse aflevering met het laatste nieuws op het gebied van digital marketing en tech. In deze aflevering o.a.: - EU en VS sluiten nieuw data-akkoord - Google analytics 4 slaat data op in EU, logt niet langer IP/s - Google: Nofollow is geen dempende factor - De URL-parameters tool in Search Console verdwijnt - De veranderende rol van de paid search marketeer - Instagram trekt social commerce weer door met product-tags - WhatsApp Announces New Improvements for Audio Recordings in the App - Amazon advertising is even groot als heel Youtube ads Shownotes: www.adwise.nl/podcast Hosts: Jeroen Roozendaal en Daan Loohuis

Speelgoedwinkel
Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy.

Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy.

Gemaakt door: Adwise - Your Digital Brain Eerste aflevering: 21-01-2020

De podcast Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy. heeft in totaal 184 afleveringen

Volgende aflevering

#52: Groeien zonder kanaalconflicten

#52: Groeien zonder kanaalconflicten

Maker: Adwise - Your Digital Brain Datum: 25-04-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Pulse #43: De veranderende rol van de Paid Search Marketeer, data-akkoord tussen EU en VS en nofollow-link is geen dempende factor

Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy. · 13-04-2022

00:00 00:20:56