Op DW Digitaal sprak Babette Naglé over hoe ze als recruiter een interview to hire ratio van 2:1 kan realiseren, dus de helft van alle kandidaten die een hiring manager spreekt wordt aangenomen. Hoe ze dat doet vertelt ze in deze podcast. ...
In de Digitaal-Werven podcast zullen de lezingen van de Digitaal-Werven events, te weten Digitaal-Werven, DW Digitaal en DW selectie als podcasts aangeboden worden. Ook zullen er van tijd tot tijd andere podcasts over recruitment worden aangeboden.
Op DW Digitaal sprak Babette Naglé over hoe ze als recruiter een interview to hire ratio van 2:1 kan realiseren, dus de helft van alle kandidaten die een hiring manager spreekt wordt aangenomen. Hoe ze dat doet vertelt ze in deze podcast. ...
Voor DW Digitaal 22 interviewde Bas van de Haterd de Amerikaanse recruitment expert William Tincup over het kopen van recruitment technologie. William is al decennia een van de grote namen in TA Tech land in de VS en staat zowel recruitmen ...
Op DW Digitaal 2022 presenteerde Charlotte Trommelen van NN Group en Bjorn Veenstra van Companymatch hun case over het werven op value fit. ...
Voor DW Digitaal 2022 interviewde Bas de Amerikaanse Assessment consultant Dr. Charles Handler, tevens host van de science for hire podcast. Hij laat zijn licht schijnen over innovaties in assessments en de belangrijkste fouten bij het sel ...
Op DW Digitaal 2022 sprak Marcel Borst van Bluetech engineering over het personaliseren van je landing pages als je iemand hunt. Dus plots leest de vacature niet: Recruiter, maar Marcel, ben jij de recruiter die we zoeken? Jouw analytisch ...
Voor DW Digitaal 2022 interviewt Bas van de Haterd recruitment legende Kevin Wheeler over de toekomstige skills van de recruiter. ...
Op Digitaal-Werven 2021 sprak Mathijs Hamster van Careerwise over het onderzoek dat men gedaan heeft naar Generatie Z. Wat willen ze nu echt? ...
Op Digitaal-Werven 2021 sprak Eugene van den Hemel over het werven en onboarden van statushouders. ...
Op Digitaal-Werven 2021 sprak generatie-expert Kim Janssen over de nieuwe generaties op de werkvloer. Wat willen ze? Wat zoeken ze? Hoe anders zijn ze nu echt? Hoe bereik je ze? Hoe motiveer je ze? ...
Op Digitaal-Werven 2021 sprak Maartje Dirkse van Bol.com over het feit dat wie je bent als werkgever steeds belangrijker is. Je Employer brand speelt een steeds grotere rol in het aantrekken van personeel. Hoe pakt Bol.com dit aan? ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.