Deel 3 in de serie ‘3 marketingexperts over Daniel Kahneman’. Christ Coolen:- Marketingmanager bij Zelfstroom - Auteur op Frankwatching- Host van de podcast Current Obsessions Christ is een door de wol geverfd marketeer. Beheerst alle aspecten van het marketingvak. Campagnes, online, merkenbouw etc. In zijn werk maakt hij veel gebruik van de inzichten van Daniel Kahneman. En dat zouden meer marketeers moeten doen. Want ze werken gewoon. En niet zo’n beetje ook. Wat doet Christ met de inzichten van Kahneman bij Zelfstroom? En wat levert dat op? Hoe kan elke marketeer zijn voordeel doen met de inzichten van deze Nobelprijswinnaar? Wat is de impact en het effect van marketing die goed gebruik maakt van psychologische technieken? Remy Gieling en Hans Janssen vroegen Christ naar zijn beste tips. En die kregen ze. Twee andere podcasts in dit drieluik:- Bas Wouters: méér online invloed met inzichten van Kahneman- Marjolein Bongers: verbeter je LinkedIn profiel met de ideeën van Kahneman
Gemaakt door: DenkProducties Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast DenkTank heeft in totaal 125 afleveringen
Maker: DenkProducties Datum: 16-08-2021
Maker: DenkProducties Datum: 06-09-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.