Composable Commerce stijgt in populariteit en steeds meer organisaties overwegen deze strategie te omarmen. Met deze toenemende populariteit komen er ook meer vragen rondom deze businessstrategie. In deze aflevering stellen we deze vragen aan twee experts op het gebied van Composable Commerce. Joachim Dircke, salesmanager & partnerships, en Stefan de Jong, businessstrateeg bij Kega, beantwoorden de meest gestelde vragen die we de afgelopen tijd over dit onderwerp hebben gehoord. Wil je weten of jouw organisatie klaar is voor Composable Commerce, hoeveel tijd en resources het kost, of dat replatforming noodzakelijk is? Luister dan zeker naar deze aflevering van Dealen met Digital. In deze podcast-reeks over Composable Commerce geeft digital agency Kega een eerlijke kijk op dit soms complexe onderwerp. Als trusted partner van merchants en vendors begeleidt Kega de luisteraar op het pad van deze booming businessstrategie. Welke lessen zijn er al door anderen geleerd en hoe kan jouw organisatie hiervan profiteren. Dirk van Eunen, strateeg bij Kega, begeleidt de luisteraar op zijn reis door het digital commerce landschap. Samen met de luisteraars wordt Dirk iedere aflevering een stukje wijzer op het gebied van digital commerce. In de podcast Dealen met Digital, geproduceerd door Kega, worden diverse onderwerpen aangepakt die belangrijk zijn in de wereld van digital commerce. In een reeks afleveringen wordt een specifiek onderwerp ontrafeld door verschillende experts aan onze keukentafel samen te brengen. Meer informatie over Kega vind je op: www.kega.nl De basisprincipes over Composable Commerce vind je hier. Direct alle ins & outs over Composable Commerce weten? Download dan onze whitepaper!
Gemaakt door: Digital agency Kega – Unlocking the full potential Eerste aflevering: 12-03-2024
De podcast Dealen met Digital heeft in totaal 10 afleveringen
Maker: Digital agency Kega – Unlocking the full potential Datum: 03-10-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.