Rob Cuijvers is een ondernemer pur sang. Dertien jaar geleden richtte hij Creatic op, waarmee hij KMO's ontzorgt door de uitwerking van hun digitale en online marketingstrategie in handen te nemen. Twee jaar geleden startte hij ook Videowise. Videowise helpt Vlaamse KMO’s om meer klanten te bereiken via professionele video-oplossingen. Rob is op zoek naar groei, op professioneel én persoonlijk vlak. Groeien staat voor hem centraal in alles wat hij doet. Als elf-jarige verkocht hij al handtassen op de markt van Pelt. In zijn puberjaren speelde hij wekelijks DJ sets. Hij begon als stagiair boekhouder in een lokale zaak, maar hij legde zich al snel toe op de verkoop. Tussendoor leerde hij zichzelf de job van webmaster via filmpjes op YouTube. Hij werkte een website uit voor de lokale zaak en leerde zo de impact en het potentieel van digitale marketing kennen. Zijn werk viel op en hij kwam in contact met klanten die hem inschakelden voor allerlei digitale marketing opdrachten. Rob richtte Creatic op, een onderneming die ondertussen groeide tot een team van 14 medewerkers. Rob is een people-manager. Hij gelooft dat als je je medewerkers wil betrekken, je hen voldoende vrijheid moet geven. Om dit mogelijk te maken bepaalde hij samen met zijn team de waarden waarvoor Creatic wil staan. Deze waarden vertaalden ze in geboden en attitudes. Kaders, in feite, waarbinnen medewerkers vrijheid krijgen zodat ze op professioneel, maar ook op persoonlijk vlak kunnen groeien.
Gemaakt door: Maarten Bossers Eerste aflevering: 29-05-2022
De podcast De Werkvloer heeft in totaal 19 afleveringen
Maker: Maarten Bossers Datum: 22-01-2022
Maker: Maarten Bossers Datum: 08-03-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.