Kim, je bent te duur, dit is wat een recruiter laatst tegen mij zei. Welk inzicht ik uit deze opmerking haalde en wat jij hiermee kunt vertel ik je in deze podcast. Want welke prijs hanteer jij eigenlijk voor jouw diensten? Waar is dat op ...
Deze Recruitment podcast gaat jou helpen om bekend, zichtbaar en aantrekkelijk te worden voor jouw doelgroep op de arbeidsmarkt. Denk o.a aan Employer Branding, Recruitment Marketing en persona’s, Daarnaast interview ik regelmatig interessante gasten over recruitment (gerelateerde) onderwerpen. En neem ik, Kim Werensteijn, je mee in de ups en downs van het ondernemen. Wil je meer zien en horen? Volg mij dan op Instagram via @werkimago (www.instagram.com/werkimago).
Kim, je bent te duur, dit is wat een recruiter laatst tegen mij zei. Welk inzicht ik uit deze opmerking haalde en wat jij hiermee kunt vertel ik je in deze podcast. Want welke prijs hanteer jij eigenlijk voor jouw diensten? Waar is dat op ...
Ik krijg altijd superveel vragen over mijn verdienmodellen en hoe dingen slimmer kunnen. Dus ik besloot een serie op te nemen over verdienmodellen waarin ik elke keer een ander verdienmodel van mijzelf (of van een gast) uitleg met voorb ...
Binnen de recruitment blijven veel ondernemers hangen op de 3 bekende verdienmodellen: uurtje-factuurtje, uitzenden/detacheren en no cure no pay recruitment. Maar wist je dat er nog een hele wereld is met andere verdienmodellen? Ik begelei ...
Jan de Roode werkt bij Saffier Group een zorginstelling in de regio Den Haag. Als je niet uit deze regio komt dan is het wellicht een onbekende naam, maar bij de zorgdoelgroep in die regio is Saffier toch echt een bekende. Het maakt ook da ...
Als je mij al wat langer volgt dan weet je dat ik vrijheid enorm belangrijk vind. Dat is voor mij ook de keuze geweest om ondernemer te worden. De vrijheid om mijn eigen agenda in te delen, om te stoppen wanneer ik het wil, om te beginnen ...
Arno Molenaar helpt met Bloom werkgevers in het aantrekken en behouden van GenZ. Want dat er nogal vooroordelen rondom deze generatie zijn weten we allemaal, maar welke toegevoegde waarde kan deze generatie bieden? Hoe trek je deze generat ...
Nicky van Veenhuizen werkt bij Cordaan en ging aan de slag met een nieuwe werken-bij website naar aanleiding van de campagne ´Jij bent de toekomst van de zorg´. Hoe pakte zij het aan, om vanuit een Employer Branding campagne, de vertaalsla ...
Een tijd geleden deed ik een sessie bij Linda Brandwijk over Human Design. Zonder dat ze mij kende gaf ze mij een gebruiksaanwijzing van mijzelf waardoor ik nu nog meer mijn talent kan gaan inzetten. Én ook weet ik nu beter waar ik geen en ...
‘?????? ???? ?????????????? éé?? ?????? ???? ?????????????? ???????????????? ?????? ???????? 90 ???????????????????????? ?????? ???? ?????? ???? ?????????????????? ?????????????? ?????? ??????????????...’ Ik ging helemaal ‘AAN tijdens he ...
Laatst kreeg ik een super mooi nieuw inzicht over het kennen van je ideale doelgroep. Voor mij ging dit specifiek over mijn ideale klant, maar dit kan voor jou ook de ideale kandidaat zijn. Het inzicht wat ik kreeg deel ik natuurlijk met j ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.