Jeroen Beelen is al een aantal jaren actief betrokken bij Save the Children. Hij is werkt binnen Save succesvol met 'data-driven' fondsenwerving en marketing automation binnen het Salesforce platform. Hoe doet hij dat? "Het gaat niet allee ...
Podcasts over digitalisering van marketing en communicatie voor not-for-Profits. Hosted by Gopublic
Jeroen Beelen is al een aantal jaren actief betrokken bij Save the Children. Hij is werkt binnen Save succesvol met 'data-driven' fondsenwerving en marketing automation binnen het Salesforce platform. Hoe doet hij dat? "Het gaat niet allee ...
Ewald Verhoog belooft dat je 1% per week kunt groeien met particulieren fondsenwerving als je zijn stappenplan doorloopt. Daar willen we natuurlijk alles over weten! Met excuses voor de kwaliteit van het geluid, working on it! ...
Deel 2 - We praten verder over de faalfactoren van digitale transformatie, zoals Menno Lanting deze beschrijft in zijn boek 'Uit het transformatie moeras'. Pim Kraan, directeur van Save the Children Nederland, verteld open hoe de digitale t ...
Deel 1 - Vind maar eens een organisatie die niet bezig is met digitale transformatie. Helemaal nadat een wereldwijde pandemie ons met de neus op de feiten heeft gedrukt hoe nodig het is. In zijn nieuwe boek 'Uit het transformatie moeras' om ...
De Hersenstichting heeft een enorm succes behaald met de digitale collecte en de OmmetjeApp. Lisanne verteld dat dit niet zo succesvol was geweest zonder de inzet van Marketing Automation. Wat kwam hier allemaal bij kijken, wat is de inves ...
In deze podcast gaan we in gesprek met Carina Koerting van het Bartimeus fonds. Het fonds is inmiddels enkele jaren gelden gestart met een nieuw CRM, website en Marketing automation. Carina is inmiddels bijna 3 jaar actief als senior fondse ...
We bespreken in detail het EngagementScoringsModel (ESM). Een heel praktisch hulpmiddel om bij te houden hoe betrokken individuelen mensen zijn. Benieuwd hoe je telemarketing campagne’s kunnen verdubbelen in conversies? Evy laat zien hoe en ...
Wat zou jij morgen anders doen, als ‘de klant centraal gedachte’ echt serieus ingevoerd zou worden in jouw organisatie? De huidige digitale transformatie maakt een extreem persoonlijke benadering mogelijk maar wat is de meerwaarde voor jouw ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.