Aflevering Zo Zorg Je Ervoor Dat Jouw Klanten Voor Meer Klanten Zorgen

· Aflevering van de podcast: De Succesversneller podcast

Laat je in deze podcast inspireren door Mireille Veenhuis, de klantexpert van Nederland. Wat maakt een beleving voor de klant ‘bijzonder’. Dus wat maakt nu dat een beleving ‘bij blijft’. Dat er over je gesproken wordt op verjaardagen of in de kroeg. En dat klanten zo blij zijn dat ze nieuwe klanten opleveren. Mireille vraagt zich áltijd af: wat denkt, doet en voelt jouw 'ideale klant’ precies? Om van daaruit hét verschil te maken. Zodat jouw klanten langer blijven, meer kopen én jou en je bedrijf aanbevelen! Mireille werkt al zo’n 25 jaar in de sales en ze is een geregistreerde Customer Experience Management Professional.  Laat je inspireren en ontdek hoe jij meer uit je klantenbestand haalt. Interesse in de gratis Masterclass die Mireille en ik organiseren op 20 april om 19.00 uur? Meld je dan aan via de volgende link: https://identief.nl/inschrijfpagina-masterclass20april/

Speelgoedwinkel
De Succesversneller podcast

De Succesversneller podcast

Gemaakt door: mr. Antoinette Nunes Eerste aflevering: 24-07-2022

De podcast De Succesversneller podcast heeft in totaal 136 afleveringen

Vorige aflevering

In gesprek met Liesbeth Oostenrijk over iedereen is van waarde

In gesprek met Liesbeth Oostenrijk over iedereen is van waarde

Maker: mr. Antoinette Nunes Datum: 27-03-2022

Volgende aflevering

De fases van ondernemerschap

De fases van ondernemerschap

Maker: mr. Antoinette Nunes Datum: 10-04-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Zo zorg je ervoor dat jouw klanten voor meer klanten zorgen

De Succesversneller podcast · 03-04-2022

00:00 0:38:55