Automotive marketing in beweging De automotive branche is van een echte salesgedreven sector. Maar hoe zit het met de inzet van data? Veel bedrijven lopen achter als het gaat om gestructureerde data en machine learning. In deze aflevering van de Spotler Podcast bespreken we hoe de branche data effectiever kan inzetten om klanten te behouden en marketingresultaten te verbeteren. Te gast is Dianne van der Veen, business development manager PowerKraut. Samen met Albert en Liana duikt zij in de uitdagingen en kansen van marketing in de automotive wereld. Wat kun je verwachten? - Waarom merkloyaliteit in de automotive branche afneemt en hoe je dit kan omdraaien - Hoe gestructureerde data helpt bij betere klantbinding en conversies - De rol van machine learning in de toekomst van automotive marketing Benieuwd hoe jouw marketingstrategie slimmer kan met data? Luister nu!
Gemaakt door: Spotler NL Eerste aflevering: 28-02-2023
De podcast De Spotler Podcast heeft in totaal 27 afleveringen
Maker: Spotler NL Datum: 18-02-2025
Maker: Spotler NL Datum: 18-03-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.