Aflevering Het Belang Van Segmenteren

· Aflevering van de podcast: De Spotler Podcast

We spreken in deze aflevering met Annelies van Rooijen, die bij wear2work verbluffende resultaten boekte door de slimme inzet van hun Customer Data Platform en e-mail marketing. Door te experimenteren met de inzet van verschillende marketingkanalen en -middelen, kwam ze tot interessante inzichten en scoorde ze tot wel 60% openpercentage op e-mailmarketingcampagnes. Tune snel in en leer alles over hoe wear2work segmentatie inzet. 

Speelgoedwinkel
De Spotler Podcast

De Spotler Podcast

Gemaakt door: Spotler NL Eerste aflevering: 28-02-2023

De podcast De Spotler Podcast heeft in totaal 22 afleveringen

Vorige aflevering

Het effect van neuromarketing op Black Friday

Het effect van neuromarketing op Black Friday

Maker: Spotler NL Datum: 14-11-2023

Volgende aflevering

Hoe zet je de verschillende marketingkanalen goed in?

Hoe zet je de verschillende marketingkanalen goed in?

Maker: Spotler NL Datum: 04-04-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Het belang van segmenteren

De Spotler Podcast · 19-03-2024

00:00 00:25:48