De Olympische Winterspelen van Beijing waren op sportief vlak een groot succes. Maar ook voor marketeers waren de Olympische Spelen weer om te smullen. We hebben veel gave campagnes voorbij zien komen, zo ook de campagne van Nederlandse Lo ...
De Sportmarketing Podcast van Yellow Jersey praat je elke maand bij over de mooiste sportmomenten, ontwikkelingen binnen de sportmarketing en de meest actuele trends.
De Olympische Winterspelen van Beijing waren op sportief vlak een groot succes. Maar ook voor marketeers waren de Olympische Spelen weer om te smullen. We hebben veel gave campagnes voorbij zien komen, zo ook de campagne van Nederlandse Lo ...
In 2016 trainde Bas van Rens de hele winter binnenshuis voor de Ironman Hawaï en miste hij zijn kwalificatie met acht minuten. Hij kon zich niet aan het gevoel onttrekken dat hij op de verkeerde manier had getraind. Na een evaluatie werd z ...
In 2015 ontstond het idee om het WK Volleybal 2022 naar Nederland te halen. Samen met Michel Everaert, directeur evenementen en sportontwikkeling bij de Nevobo, blikken we terug op hoe dit proces verliep. Tegen welke uitdagingen liepen ze ...
Met ruim 75.000 beoefenaars en uitzicht op een verdere groei naar 140.000 beoefenaars binnen drie jaar, is Padel een grote nieuwe speler in het Nederlandse sportlandschap. Samen met Albert-Jan Smid, manager commercie bij de KNLTB, praten w ...
In de 23e editie van de Sportmarketing Podcast spraken wij met Tom van Kuyk, manager brand experience & partnerships bij Rabobank. We hadden het over Rabo Clubsupport, de Hockey Foundation en we bespraken de langetermijnstrategie met e ...
In de 22e aflevering van de Sportmarketing Podcast hebben we het met Jur van Kouteren, assistent manager SEO bij Adidas, over de kracht van SEO en hoe Adidas dit inzet. Een merk van dit formaat loopt tegen verschillende uitdagingen aan en ...
In deze aflevering van de Sportmarketing Podcast hebben we het samen met Lucas Bugter, operations managers bij 433, over hoe zij ‘the greatest of all time’ op social media zijn geworden. Verder blikken we vooruit op de toekomst van 433 en ...
In de twintigste editie van De Sportmarketing Podcast gaan we in op de vraag: Hoe kun je als sportorganisatie je mediawaarde vergroten in het huidige medialandschap. Dit doen we met onze gast, Niels Rudolphus, lead consultant bij Two Circl ...
In de 19e editie van de Sportmarketing Podcast blikken we met Daniel Heijne, manager sponsoring en activatie bij Hema, terug op het eerste jaar als sponsor van Team Jumbo Visma. We gaan onder andere in op de uitdagingen rondom sponsoract ...
In de 18e editie van de Sportmarketing Podcast hebben we het met Wilco Nijland, directeur Sportworx, over hun succesformule: King of the Court. Daarnaast bespreken we hoe het is om een evenement zoals King of the Court in corona tijd te or ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.