In de twaalfde aflevering van De Sportmarketing Podcast bespreken we de impact van de coronacrisis op de Nederlandse sportmarkt. We praten met het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn & Sport om te horen welke opties sportorganisaties nu hebben die met financiële problemen kampen. Daarnaast praten we met Querian Eijgensteijn (SportUtrecht) over de impact van de crisis op sportorganisaties. Wat zijn de gevolgen en weten ze de huidige tijd ook om te zetten in iets positiefs? Verder blikken we terug op de opvallendste sportmarketing momenten van de eerste weken van april. --- This episode is sponsored by · Anchor: The easiest way to make a podcast. https://anchor.fm/app
Gemaakt door: Yellow Jersey Eerste aflevering: 18-12-2022
De podcast De Sportmarketing Podcast heeft in totaal 37 afleveringen
Maker: Yellow Jersey Datum: 25-03-2020
Maker: Yellow Jersey Datum: 01-05-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.