Vroeger was het overzichtelijk: sportorganisaties lieten hun wedstrijden uitzenden op radio of televisie en er volgde een wedstrijdverslag in de krant. Kranten en tijdschriften hadden een trouwe lezersschare en brachten wekelijks een nieuw nummer uit. Hoe anders is het tegenwoordig? Vanwege het digitale tijdperk moeten sportorganisaties zich op alle platforms laten horen waar hun supporters zitten, en leggen kranten en tijdschriften zich ook toe op een digitaal product. Op welke manier kun je als sportorganisatie nu waarde halen uit deze content? We vragen het aan Stef de Bont (Voetbal International) en Bas Schnater (Mediahuis Nederland). Verder blikken we terug op de opvallendste sportmarketing momenten van december en bespreken we het sportmoment van de afgelopen maand. --- This episode is sponsored by · Anchor: The easiest way to make a podcast. https://anchor.fm/app
Gemaakt door: Yellow Jersey Eerste aflevering: 18-12-2022
De podcast De Sportmarketing Podcast heeft in totaal 37 afleveringen
Maker: Yellow Jersey Datum: 28-11-2019
Maker: Yellow Jersey Datum: 29-01-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.