Met een Nederlander in de gele trui en een derde plaats voor Steven Kruijswijk in de Tour de France was Nederland afgelopen maand weer in de ban van het wielrennen. Ondanks deze positieve aandacht klinkt de roep om het hervormen van het traditionele sponsormodel van het wielrennen al jaren. Welke innovatieve verdienmodellen kunnen een alternatief vormen, zowel op de weg als op de baan? We praten erover met Edwin Gulickx (co-founder BEAT Cycling Club). Verder blikken we terug op de opvallendste sportmarketing momenten van juli en schrijft De Man Met De Pen een gedicht over het sportmoment van de maand. De YouTube-serie Tour du Tietema: https://www.youtube.com/playlist?list=PLV-LF43uCauY7bn_Y7DX96AWbvEjXpo_q --- This episode is sponsored by · Anchor: The easiest way to make a podcast. https://anchor.fm/app
Gemaakt door: Yellow Jersey Eerste aflevering: 18-12-2022
De podcast De Sportmarketing Podcast heeft in totaal 37 afleveringen
Maker: Yellow Jersey Datum: 28-06-2019
Maker: Yellow Jersey Datum: 28-08-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.