Roy van Keulen (45) is sinds enkele maanden ceo van Ziengs Retail, de organisatie achter de retailformules Ziengs Schoenen en Scapino. Na een carrière bij TomTom stapt Van Keulen in 2012 over naar retailer Maxeda. Hij wordt daar verantwoordelijk voor het digitale beleid van onder meer de doe-het-zelf-formules Praxis en Fromido. Van Keulen vertelt over zijn samenwerking met retailfenomeen en ceo Tony DeNunzio en de retaillessen die hij daar geleerd heeft. In 2016 maakt Van Keulen de overstap naar Jumbo, waar hij verantwoordelijk wordt voor alle online-activiteiten van deze supermarktketen. Van Keulen spreekt in deze podcast uitgebreid over de groeiambities voor zowel Ziengs Schoenen als Scapino. Luister naar de retaillessen van deze allround retailer. Kijk voor meer retailnieuws, spraakmakende interviews en onze events op www.retailtrends.nl
Gemaakt door: RetailTrends Eerste aflevering: 01-05-2022
De podcast De RetailTrends Podcast heeft in totaal 113 afleveringen
Maker: RetailTrends Datum: 29-10-2021
Maker: RetailTrends Datum: 16-12-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.