een zeer inspirerend gesprek over een topvrouw die als opera-zangeres, zonder MBA, in de boardroom kwam. Eind vorige eeuw (oei we worden oud) geraakt werd door de kracht van customer centricity binnen de operatiën van grote corporates. Dat je juist door je medewerkers en klanten aan je te laten binden, je veel betere en duurzamere resultaten kunt behalen. Hoe de jaren haar geleerd hebben dat ongeduld niet diende en hoe geduld tot veel betere resultaten kon leiden. En hoe een topvrouw volgens haar doet aan meervoudige waardecreaties. Het werd een experiment waarin we ook beeld hebben opgenomen... we zijn benieuwd hoe dit ervaren wordt!
Gemaakt door: Annemarie van den Thillart Eerste aflevering: 14-09-2022
De podcast De podcastserie voor, door & over TOPVROUWEN heeft in totaal 245 afleveringen
Maker: Annemarie van den Thillart Datum: 14-12-2022
Maker: Annemarie van den Thillart Datum: 17-12-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.