Het marketingelftal van Thijs van Dijk wordt stees completer dankzij alweer de negende aflevering van de podcastserie Thijs Talks. Dit keer te gast: Peter Zijlstra, Head of Marketing bij Mercedes-Benz Nederland. Waar plaatst uw host hem in ...
Wekelijks nieuwe podcasts met boeiende ondernemersverhalen die je motiveren en inspireren.
Het marketingelftal van Thijs van Dijk wordt stees completer dankzij alweer de negende aflevering van de podcastserie Thijs Talks. Dit keer te gast: Peter Zijlstra, Head of Marketing bij Mercedes-Benz Nederland. Waar plaatst uw host hem in ...
Kemal Tas verkoopt via zijn webshops verlichting in elf landen. Hij bouwde zijn Markplaats-handel in Led-strips uit tot een solide bedrijf met 15 miljoen euro omzet, 50 medewerkers en en 2.000 m2 magazijn. En de groei is er nog lang niet ui ...
In deze aflevering van Geloof In Je Zaak kun je luisteren naar Jikkie Has is spreker, trainer en auteur van het boek Zakelijk Zelfvertrouwen. Want geloof in jezelf is essentieel als je succesvol wilt zijn. Maar we zijn allemaal wel eens onz ...
Er is een vraag die Thijs van Dijk op het puntje van zijn tong brandt: hoe houdt Caroline van Turennout zichzelf in deze bijzondere tijden in vorm? De Zeeman-topvrouw is eerlijk: ze is geen enorme sportfanaat. ,,Ik sport omdat het moet. Tro ...
Ditmaal ontvangt presentator Floris Hülsmann in De Zo Genaamde Podcast Jasmijn Rijcken van Soilmates. De startup procuceert 'Healthy Oil', geperst van afgedankte - want, te lelijk - avocado’s. Hoe zet je zo'n vegan product op de markt en ho ...
Floris Hülsmann ontvangt in aflevering zes van De Zo Genaamde Podcast Sam Rohn, ceo van koeriersbedrijf Red Je Pakketje. Een nog duidelijkere naam kan je je bijna niet wensen. Een naam die sinds 2015 hetzelfde is gebleven ondanks een verand ...
In de studio ontvangt naamexpert Floris Hülsmann Jaap Bakker, directeur van Welkom Energie. Opvallend, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden is niet elke energieconsument welkom bij het bedrijf. Hoe zit dat dan? Bakker legt het in ...
De zevende aflevering van Thijs Talks gemist? In de jacht op zijn ultieme marketingelftal ging marcom-expert Thijs van Dijk dit keer in gesprek met Ine Stultjens, Manager Marketing & Communicatie bij Auping. Op welke positie stelt hij haar ...
Sneakers, trouwjurken, parfum, kledinglijn en... dan zijn daar de Zeeman-sokken. Transparant, en met logo op de enkels en voor een typische Zeeman-prijs: 1,79 euro. Slimme PR of meer? Levert dit nieuwe klanten op? Consumentenpsycholoog Patr ...
In de jacht op zijn ultieme marketingelftal ging marcom-expert Thijs van Dijk tijdens de zesde aflevering van Thijs Talks in gesprek met Margriet de Kroon, Marketing Director van YoungCapital. Op welke positie stelt hij haar op? Marcom-exp ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.