In deze aflevering deel ik mijn ervaring over hoe ik met ontevreden klanten ben omgegaan in de afgelopen 10 jaar als coach. Ik geef je praktijkvoorbeelden en hoe je kan voorkomen. Ook praat ik over hoe je als klant je leiderschap kan pakken in plaats dat je als ontevreden klant een professional “aanklaagt”. Tot slot deel ik welke kansen er liggen als je “ontevredenheid” ziet als kans voor persoonlijke groei. Vaak is er een patroon in ontevredenheid en kan het een doorbraak zijn voor een klant om verder te groeien in zijn of haar leiderschap als helder is wat er getriggerd wordt zodat het mag transformeren. Volg mij op LinkedIN Instagram
Gemaakt door: Eva Visser Plaza Eerste aflevering: 11-12-2022
De podcast De Nonons Show heeft in totaal 63 afleveringen
Maker: Eva Visser Plaza Datum: 28-05-2022
Maker: Eva Visser Plaza Datum: 31-05-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.