In deze aflevering heb ik het over de klantreis: hoe komen mensen van punt A ('nog nooit van gehoord') naar punt B ('tof, ik ga een afspraak maken!')? Als je weet wat mensen nodig hebben voor ze ervoor kiezen iets bij jouw te boeken of kopen, kun je in je marketing hierop inspelen. Je kunt dan de juiste informatie delen, zodat mensen begrijpen wat je voor hen kunt betekenen én zodat ze er ook voor kiezen je in te schakelen. Ik bespreek in deze aflevering een eenvoudig model hiervoor: know, like, trust. Ook geef ik tips hoe je concreet op deze drie aspecten kan inspelen in jouw berichten op social media en in andere klantcontacten. Ik wens je veel luisterplezier! --- Support this podcast: https://podcasters.spotify.com/pod/show/monique-dorst/support
Gemaakt door: Monique Dorst Eerste aflevering: 04-06-2023
De podcast De Hippische Ondernemers Podcast heeft in totaal 69 afleveringen
Maker: Monique Dorst Datum: 02-11-2021
Maker: Monique Dorst Datum: 17-12-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.