Samenvatting: In deze aflevering spreekt Damian Kreek, brandcoördinator bij Converseon en co-founder van Dimi Jeans, over klantreizen in een wereld waar data, AI en impulsaankopen het speelveld veranderen. Hoe combineer je slimme technologie met echte klantinzichten? En waarom begint een goede customer journey vaak pas na de aankoop? Belangrijke Tijdstempels: - 04:02 Is personalisatie zonder first party data gedoemd te mislukken? - 09:14 Waarom echte klantinterviews vaak waardevoller zijn dan digitale kliks - 12:06 Wat als cookies verdwijnen? Over de verschuivende rol van websites - 20:51 AI als hulpmiddel, niet als strategie: “Hypotheses stel je, inzichten krijg je van mensen” - 30:07 Hoe Coolblue alle fases van de klantreis laat kloppen. Van belofte tot bus Handige Linkjes: - Dimi Jeans - Converseon - Training Customer Journey Marketing - Training Customer Experience - Albert Heijn’s AI-tool ‘Steijn’ Mis geen enkele aflevering! - ?? Abonneer je op dit kanaal - ?? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief - ?? Volg ons op Instagram/ LinkedIn - ???Gehost door Competence Factory
Gemaakt door: Competence Factory Eerste aflevering: 03-08-2024
De podcast De Future Proofcast heeft in totaal 22 afleveringen
Maker: Competence Factory Datum: 22-05-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.