Een zo hoog mogelijke bezetting van vakantiewoningen tegen een goede prijs is een belangrijk doel voor de marketingafdeling van EuroParcs, maar ook van groot belang voor huiseigenaren. Eigenaren die een tweede woning als investering hebben gekocht hopen immers op een goed rendement. Om dit doel te behalen spant de afdeling Marketing van EuroParcs zich continu in en ontwikkelen zij marketingmiddelen toegespitst op de doelgroep en van deze tijd. In deze podcast met Jelle Maasbach vertellen Marco Budding (Manager Marketing) en Jelmer Schoolderman (Brand Marketeer) over de positionering van EuroParcs, marktontwikkelingen en geven zij inzicht in de marketingplannen voor volgend jaar.
Gemaakt door: De EuroParcs Huiseigenaren Podcast Eerste aflevering: 18-10-2022
De podcast De EuroParcs Huiseigenaren Podcast heeft in totaal 25 afleveringen
Maker: De EuroParcs Huiseigenaren Podcast Datum: 15-11-2022
Maker: De EuroParcs Huiseigenaren Podcast Datum: 13-12-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.