In de eerste en tweede aflevering van deze driedelige podcastserie over de customer journey zijn we dieper ingegaan op het belang van klantsegmentatie en doelgroepselectie voor effectieve klantenwerving. We onderzochten ook de kritieke aspecten van het optimaliseren en onderhouden van klantendatabases. Maar hoe kunnen al deze elementen naadloos samenbrengen? Het antwoord ligt in het gebruik van technologie om gegevens te ontsluiten, samen te voegen, toe te passen en te monitoren op verschillende afdelingen binnen organisaties. Dit cruciale aspect van de klantreis is de hoofdactiviteit van het bedrijf Invenna, onderdeel van The data Agency. Het Invenna Customer Data Platform consolideert alle klantgegevens en creëert zo één uniek klantbeeld. In ons verhelderende gesprek met Pieter Hallewas en Bas Cuperus leggen zij uit hoe dit datagestuurde platform marketeers in staat stelt strategieën te verfijnen en klantenwerving, -ontwikkeling en -behoud zelf te optimaliseren dankzij de intuïtieve interface en aanpasbare functies van het platform. Shownotes urls: Podcast 3: · https://invenna.nl/nl/ · https://thedataagency.nl/nl/ · https://thedataagency.nl/nl/10-takeaways De Dataloog is de onafhankelijke Nederlandstalige podcast over data & kunstmatige intelligentie. Hier hoor je alles wat je moet weten over de zin en onzin van data, de nieuwste ontwikkelingen en echte verhalen uit de praktijk. Onze hosts houden het altijd begrijpelijk, maar schuwen de diepgang niet. Vind je De Dataloog leuk? Abonneer je op de podcast en laat een review achter.
Gemaakt door: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast De Dataloog heeft in totaal 261 afleveringen
Maker: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Datum: 03-07-2023
Maker: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Datum: 10-07-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.