Aflevering Dtl S7a17 De Meest Relevante Klantdialoog Begint Bij Optimaal Bereik

· Aflevering van de podcast: De Dataloog

Klantgegevens zijn een essentieel onderdeel van het optimaliseren van het klanttraject. Ze maken een dieper begrip van klantgedrag mogelijk, vergemakkelijken personalisatie, optimaliseren contactmomenten, voorspellen klantbehoeften en zorgen voor voortdurende verbetering van de klantreis. Door de kracht van data effectief in te zetten, kunnen bedrijven de klanttevredenheid verhogen, loyaliteit bevorderen en succes op lange termijn boeken.   In de tweede aflevering van deze driedelige podcastserie met als onderwerp de customer journey, hebben wij een interessante discussie met Lucas Bos en Ronald Langendoen van respectievelijk EDM en The Data Agency. Zij belichten waarom het belangrijk is om de juiste klant op het juiste moment te benaderen met de meest relevante boodschap. EDM is een bedrijf dat gespecialiseerd is in doelgroepselectie voor klantenwerving en in het optimaliseren en onderhouden van klantendatabases, met als doel maximaal resultaat te halen uit de dialoog met prospects en klanten, door bereikbaarheid en relevantie te optimaliseren met data. EDM is onderdeel van The Data Agency.    Shownotes urls: Podcast 2:   ·       https://edm.nl/nl/ ·       https://thedataagency.nl/nl/ ·       https://thedataagency.nl/nl/10-takeaways   De Dataloog is de onafhankelijke Nederlandstalige podcast over data & kunstmatige intelligentie. Hier hoor je alles wat je moet weten over de zin en onzin van data, de nieuwste ontwikkelingen en echte verhalen uit de praktijk. Onze hosts houden het altijd begrijpelijk, maar schuwen de diepgang niet. Vind je De Dataloog leuk? Abonneer je op de podcast en laat een review achter.

Speelgoedwinkel
De Dataloog

De Dataloog

Gemaakt door: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast De Dataloog heeft in totaal 261 afleveringen

Vorige aflevering

DTL S7A16 Betere data-gedreven  beslissingen door inzicht in klanten en markten

DTL S7A16 Betere data-gedreven beslissingen door inzicht in klanten en markten

Maker: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Datum: 14-06-2023

Volgende aflevering

DTL S7A18 Datagedreven transformatie bij Gelre ziekenhuizen

DTL S7A18 Datagedreven transformatie bij Gelre ziekenhuizen

Maker: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Datum: 03-07-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

DTL S7A17 De meest relevante klantdialoog begint bij optimaal bereik

De Dataloog · 21-06-2023

00:00 00:40:23