Organisaties hebben flink geïnvesteerd in het verzamelen en ontsluiten van data, sommige verzuipen er bijna in. Hoe haal je rendement uit al die data? Vaak is er een kloof tussen data crunchers en de gebruikers aan de businesskant. In deze podcast legt Job van den Berg uit hoe DPG Media waarde haalt uit data door ruimte te geven aan de data creatieveling. Als organisaties de stap kunnen zetten van vaagheid naar concrete toepassingen ontstaan er waardevolle inzichten waar organisaties mee verder kunnen. DPG Media maakt de transformatie door van mediaverkoop naar datagedreven totaaloplossingen. Luister deze aflevering en leer hoe jij binnen jouw organisatie creatiever met data kunt omgaan.
Gemaakt door: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast De Dataloog heeft in totaal 265 afleveringen
Maker: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Datum: 17-03-2022
Maker: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Datum: 06-04-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.