Aflevering Dtl S3a22 Fact Based Improvement 5: Put Your Mouth Where Your Money Is

· Aflevering van de podcast: De Dataloog

Heilbron Groep heeft een indrukwekkende datatransformatie doorstaan. Niet alleen met een nieuw dataplatform, er is ook hard gewerkt aan een datagedreven cultuur binnen het bedrijf.  Jeroen Luigjes, Head of Data & AI, geeft in deze podcast een aantal praktische tips mee vanuit 1,5 jaar ervaring met datatransformatie bij Heilbron.  Noot dat de Heilbron groep nu de De Alpina Group heet, welke  is ontstaan door een fusie van de Heilbron Groep en de Voogd & Voogd Groep.  

Speelgoedwinkel
De Dataloog

De Dataloog

Gemaakt door: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast De Dataloog heeft in totaal 265 afleveringen

Vorige aflevering

DTL S3A20 Fact Based Improvement 4: Data, de slimme brandstof voor de energietransitie

DTL S3A20 Fact Based Improvement 4: Data, de slimme brandstof voor de energietransitie

Maker: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Datum: 24-02-2022

Volgende aflevering

DTL S4A19 Data letterlijk in kaart brengen

DTL S4A19 Data letterlijk in kaart brengen

Maker: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Datum: 07-03-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

DTL S3A22 Fact Based Improvement 5: Put your mouth where your money is

De Dataloog · 03-03-2022

00:00 00:16:39