In deze aflevering vanaf de Data Insights Conference in Utrecht, schuiven Sacha Roggeveen - Head of Data & Analytics bol.com en Tim Waijers - Head of Sales GoDataDriven aan bij hosts Lex Knape en Walter van der Scheer. Data neemt in veel moderne business strategieën een centrale plaats in. Sacha Roggeveen geeft inzicht in de manier waarop datagedreven besluitvorming cruciale inzichten kan geven voor innovatie, business agility en groei. Samen met Tim Waijers belicht Sacha welke uitdagingen organisaties weerhouden om data optimaal te benutten. Samenwerken en kennis van data spelen een essentiële rol. Sacha en Tim vertellen hoe Bol.com datademocratisering laat werken: het proces waarbij data voor iedereen beschikbaar komt, zonder dat je hiervoor een data-expert hoeft te zijn. Luister naar deze aflevering van De Dataloog en krijg inzicht in de manier waarop data platformen en een modern data landschap bijdragen aan het toegankelijk maken van data, wat ‘self-service’ analytics inhoudt, en welke vaardigheden en innovatieve tools het gebruik van data mogelijk maken voor mensen zonder achtergrond in IT of data.
Gemaakt door: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast De Dataloog heeft in totaal 265 afleveringen
Maker: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Datum: 22-12-2021
Maker: Jurjen Helmus | Walter van der Scheer | Lex knape | Harm Bodewes |Sander Hulsman | Datum: 20-01-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.