Gepersonaliseerde e-mails, een gepersonaliseerd productaanbod en content afgestemd op de gebruiker. Personalisatie speelt binnen B2C E-commerce al langere tijd een belangrijke rol. Ook binnen B2B E-commerce gaan steeds meer webshops aan de slag met personalisatie. Om dit goed te kunnen doen, moet je je bezoekers kennen en hiervoor heb je natuurlijk de juiste data nodig. Daarbij komt een customer data platform zoals Squeezely bij helpen. In deze aflevering van de B2B E-commerce Podcast vertelt Erik de Kock van Squeezely over hoe je met een CDP, personalisatie kunt inzetten voor jouw B2B-webshop.
Gemaakt door: TIG Eerste aflevering: 28-05-2023
De podcast De B2B e-commerce podcast heeft in totaal 49 afleveringen
Maker: TIG Datum: 23-12-2021
Maker: TIG Datum: 10-03-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.