Je hebt vast ooit wel eens wat gekocht o.b.v. een advies van een kennis of familielid. Zijn of haar positieve ervaring was dan voor jou voldoende reden om een bepaald product uit te proberen. Dit is de kracht van mond-op-mond reclame of social proof. Er bestaat geen betere marketing. B2C-webshops proberen met deze ervaring jaren te recreëren en investeren hier ook flink in. Maar wat kunnen reviews betekenen voor jouw B2B-webshop? Wij bespreken dit in deze podcast samen met de CEO van TIG, Joost Schildwacht. Beluister deze nu!
Gemaakt door: TIG Eerste aflevering: 28-05-2023
De podcast De B2B e-commerce podcast heeft in totaal 49 afleveringen
Maker: TIG Datum: 07-12-2020
Maker: TIG Datum: 21-12-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.