Aflevering Marco Marlia: No Other Technology Player In Europe Has The Same Level Of Vertical Expertise In The Automotive Industry

· Aflevering van de podcast: #DCDW Podcast van Paul de Vries

Podcast 253 - Marco Marlia Hey, welkom allemaal bij een nieuwe aflevering van onze podcast met de missie om de online automotive beter te maken. Vandaag gaan we naar Italië naar Marco Malia, de CEO van MotorK. Ze zijn onlangs geopend op de Amsterdamse beurs, Euronext. Het is dus een beursgenoteerd bedrijf wat websites maakt voor dealers, auto importeurs en OEM’s. Momenteel hebben ze de focus op Italië, Frankrijk en Spanje. Ik ben blij om Marco uit te nodigen voor deze podcast om meer te weten te komen over zijn bedrijf en wat de toekomst voor hem brengt. Voor de mensen die jou nog niet kennen, kun je ons wat meer vertellen waar je je mee bezighoudt en wat je doet? Voorstellen Marco Marlia Voordat ik bij MotorK begon zaten we in het digitale gedeelte van de business. Na mijn afstuderen startte ik met mijn vriend Fabio een kleine webshop. Daarna begon ik met het verkopen van software voor andere bedrijven i.c.m. webmarketing en digital marketing. We waren dan ook één van de weinige bedrijven die software leverden voor het onderscheppen van telefoongesprekken. We werkten destijds ook nauw met de politie samen. Toen we met onze eigen startup begonnen vonden ze het destijds heel gewaagd en kregen we maar weinig vertrouwen.  MotorK  MotorK is Europa's toonaangevende verkoop- en marketingtechnologiebedrijf voor auto's en de enige speler in EMEA die een volledige reeks producten en diensten kan leveren ter ondersteuning van de digitalisering van het gehele autoverkoopproces.Geen enkele andere technologiespeler in Europa heeft hetzelfde niveau van verticale expertise in de auto-industrie.Met meer dan 900 dealers in Europa biedt MotorK een unieke combinatie van SaaS-producten voor de auto-industrie en digitale oplossingen om het digitale leadgeneratie-, management- en verzorgingsproces onder de knie te krijgen. Marco, ik vond het hartstikke leuk dat je er was. Dankjewel, voor je deelname aan onze podcast. Volgende week uiteraard weer een nieuwe gast en een nieuwe podcast met dezelfde missie. Samen de online automotive beter maken! Dankjewel! Deze Podcast wordt mede mogelijk gemaakt door: Marktplaats, 2dehands.be, UCC, Calldrip, CARMEN Automotive BDC en Findio Marktplaats is met ruim 7.3 miljoen unieke bezoekers per maand al jaren een van de populairste sites van Nederland. Per dag worden rond 350.000 nieuwe advertenties op de site geplaatst. Particuliere en zakelijke aanbieders zorgen voor een groot en gevarieerd tweedehands en nieuw aanbod. Marktplaats is de plaats met de hoogste kans om een betrouwbare tweedehandse auto succesvol te (ver)kopen tegen een goede prijs. Waarom kiezen voor Calldrip?. Calldrip is een succesvol leadopvolgings systeem dat zijn oorsprong heeft in de Verenigde Staten en dankzij #DCDW nu ook in Nederland en België beschikbaar is. Het systeem is vooral geschikt voor importeurs en grote dealerholdings die ervoor kiezen de leadopvolging bij de verkopers te leggen. Calldrip is de ideale tool om verkopers te ondersteunen bij leadopvolging en tot maximale conversie te komen. Waarom kiezen voor UCC?. UCC: Steeds meer collega’s gebruiken Used Car Controller. Taxeren, calculeren, publiceren of auto’s verhandelen met je persoonlijke handelsplatform? Met 1 abonnement geeft Used Car Controller je controle over alle kritische gebruikte auto processen. Zo maakt Used Car Controller je tot de beste in je vak! Waarom samenwerken met Findio voor auto?. Als u kiest voor Findio voor auto, kiest u voor een partner voor de lange termijn. Wij verzekeren u van:online retail oplossingen – ruime kennis en ervaring op het gebied van automotive – al uw krediet onder één dak – Ondersteuning van uw verkopers – Remarketing tools – digitale oplossingen voor dealermanagementsystemen van Autodata, VWE Automotive, Used Car Controller of Autosoft om uw auto’s gemakkelijk te adverteren en te beheren op meerdere autoverkoop sites. Waarom kiezen voor Spincar?. Auto kopen anno 2021? Naast gemak, betrouwbaarheid kijkt een consument ook naar presentatie. De kleding- en elektronicabranche doet dit al jaren door 360º beeld te gebruiken bij presentaties. En dat werkt. Mensen zijn op zoek naar volledigheid tot in detail. Als webshop profiteer je daar optimaal van. Daarom is 360º presentatie ook de manier om de aandacht voor consumenten te trekken die op zoek zijn naar een auto. Autobedrijven die werken met 360º beeld, -spins-, merken dat klanten het enorm waarderen en ontvangen beduidend meer leads. Consumenten krijgen zekerheid en bevestiging van de juiste prijs bij het bekijken van een spin. De zorg en aandacht voor een goede presentatie kenmerkt een serieuze aanbieder. SpinCar is o.a. exclusief partner van AutoTrack.nl"

Speelgoedwinkel
#DCDW Podcast van Paul de Vries

#DCDW Podcast van Paul de Vries

Gemaakt door: Paul de Vries Eerste aflevering: 25-09-2022

De podcast #DCDW Podcast van Paul de Vries heeft in totaal 174 afleveringen

Volgende aflevering

De laatste podcast van 2021 met de partners van #DCDW!

De laatste podcast van 2021 met de partners van #DCDW!

Maker: Paul de Vries Datum: 28-12-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marco Marlia: No other technology player in Europe has the same level of vertical expertise in the automotive industry

#DCDW Podcast van Paul de Vries · 21-12-2021

00:00 37:07