Aflevering Walter Stoof: Het Helpen Oefenen Is Je Grootste Rol Als Trainer Zijnde

· Aflevering van de podcast: #DCDW Podcast van Paul de Vries

Hey, welkom allemaal bij een nieuwe aflevering van onze podcast met de missie om de online automotive beter te maken. Beter maken doen we voornamelijk door trainingen en content te leveren. Vandaag hebben we dan ook een collega trainer in onze podcaststudio. Walter Stoof van onder andere AVN Remarketing. Walter, wat fijn dat je er bent! Kun je jezelf even voorstellen. Wat je doet en waar je voor staat? Voorstellen Mijn naam is Walter Stoof en ik werk bij AVN Remarketing. Daar helpen we leasemaatschappijen en wagenparkbeheerders met de automatisering om het proces van de inspectie bij bijvoorbeeld het eind van een contract gemakkelijker te maken. Je ziet bij deze automatisering ook dat er steeds meer dealers op mijn pad komen. Zij vragen dan naar onze expertise op het gebied van het verkopen van auto’s.  Carrière Ik ben op vrij jonge leeftijd (24) bij Peugeot Nederland begonnen als rayonmanager. Vanuit dat vak ben ik doorgegroeid naar een trainer op het gebied van verkoopvaardigheden. Uiteindelijk kwam ik via een gebruikte autotraining terecht bij BCA autoveiling. Dat was een fantastische tijd waarin alles ook nog fysiek was. Daarna ben ik met Fleetselect en vervolgens bij CitNow aan de gang gegaan. Vervolgens heb ik nog relatief korte periodes bij andere bedrijven gewerkt maar ligt mijn focus de afgelopen jaren voornamelijk op Soho BV en AVN Remarketing.    Gedragsverandering bij verkopers Hoe kun je dit op termijn realiseren? Eigenlijk is het antwoord hiervoor: leer het door het te doen. Wanneer je met je verkopers bepaalde succesmomenten ervaart, wanneer bepaalde processen op een andere manier worden uitgevoerd, is het belangrijk dat je deze blijft herhalen. Zorg ervoor dat je de juiste mensen hebt die je personeel begeleiden. Wanneer je Max Verstappen als trainer hebt wanneer je coureur wil worden en je mag daadwerkelijk rijden, zul je het veel sneller leren dan dat je enkel ja knikt en uiteindelijk niet aan uitvoering toekomt.  Bedankt voor het luisteren naar deze aflevering van onze podcast. Volgende week uiteraard weer een nieuwe podcast met dezelfde missie: de online automotive beter maken! Deze Podcast wordt mede mogelijk gemaakt door: Marktplaats, 2dehands.be, UCC, Calldrip, CARMEN Automotive BDC en Findio Marktplaats is met ruim 7.3 miljoen unieke bezoekers per maand al jaren een van de populairste sites van Nederland. Per dag worden rond 350.000 nieuwe advertenties op de site geplaatst. Particuliere en zakelijke aanbieders zorgen voor een groot en gevarieerd tweedehands en nieuw aanbod. Marktplaats is de plaats met de hoogste kans om een betrouwbare tweedehandse auto succesvol te (ver)kopen tegen een goede prijs. Waarom kiezen voor Calldrip?. Calldrip is een succesvol leadopvolgings systeem dat zijn oorsprong heeft in de Verenigde Staten en dankzij #DCDW nu ook in Nederland en België beschikbaar is. Het systeem is vooral geschikt voor importeurs en grote dealerholdings die ervoor kiezen de leadopvolging bij de verkopers te leggen. Calldrip is de ideale tool om verkopers te ondersteunen bij leadopvolging en tot maximale conversie te komen. Waarom kiezen voor UCC?. UCC: Steeds meer collega’s gebruiken Used Car Controller. Taxeren, calculeren, publiceren of auto’s verhandelen met je persoonlijke handelsplatform? Met 1 abonnement geeft Used Car Controller je controle over alle kritische gebruikte auto processen. Zo maakt Used Car Controller je tot de beste in je vak! Waarom samenwerken met Findio voor auto?. Als u kiest voor Findio voor auto, kiest u voor een partner voor de lange termijn. Wij verzekeren u van:online retailoplossingen – ruime kennis en ervaring op het gebied van automotive – al uw krediet onder één dak – Ondersteuning van uw verkopers – Remarketing tools – digitale oplossingen voor dealermanagementsystemen van Autodata, VWE Automotive, Used Car Controller of Autosoft om uw auto’s gemakkelijk te adverteren en te beheren op meerdere autoverkoopsites. Waarom kiezen voor Spincar?. Auto kopen anno 2021? Naast gemak, betrouwbaarheid kijkt een consument ook naar presentatie. De kleding- en electronicabranche doet dit al jaren door 360º beeld te gebruiken bij presentaties. En dat werkt. Mensen zijn op zoek naar volledigheid tot in detail. Als webshop profiteer je daar optimaal van. Daarom is 360º presentatie ook de manier om de aandacht voor consumenten te trekken die op zoek zijn naar een auto. Autobedrijven die werken met 360º beeld, -spins-, merken dat klanten het enorm waarderen en ontvangen beduidend meer leads. Consumenten krijgen zekerheid en bevestiging van de juiste prijs bij het bekijken van een spin. De zorg en aandacht voor een goede presentatie kenmerkt een serieuze aanbieder. SpinCar is o.a. exclusief partner van AutoTrack.nl"

Speelgoedwinkel
#DCDW Podcast van Paul de Vries

#DCDW Podcast van Paul de Vries

Gemaakt door: Paul de Vries Eerste aflevering: 25-09-2022

De podcast #DCDW Podcast van Paul de Vries heeft in totaal 174 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Walter Stoof: Het helpen oefenen is je grootste rol als trainer zijnde

#DCDW Podcast van Paul de Vries · 28-09-2021

00:00 31:44