In deze aflevering spreekt Daniël Kuipers met Mitch Voskuilen, CEO van Billy Grace, over het oplossen van grote marketingproblemen zoals onbetrouwbare data, gebrekkige tracking en inefficiënte campagnes. Mitch legt uit hoe hun platform door AI en eigen attributiemodellen een “nieuwe waarheid” biedt waarmee marketeers betere keuzes maken en meer tijd overhouden voor creativiteit. Met concrete klantcases zoals Veloretti en grote IT-recruiters laat hij zien dat het werkt. De visie is duidelijk: marketeers moeten weer creatief worden, met betrouwbare data als fundament. Billy Grace groeit internationaal en mikt op marktleiderschap in Europa.Takeaways - Billy Grace biedt marketeers een “nieuwe waarheid” in data door eigen tracking en attributiemodellen. - Klanten realiseren tot 45% lagere CPA en 32% meer rendement dankzij geautomatiseerde optimalisatie. - De AI-technologie van Billy Grace leert per klant en is volledig GDPR-compliant. - Het platform combineert multi-touch attributie, incrementality testing en budgetoptimalisatie. - De groei van Billy Grace gaat via agencies en directe merkcases zoals Stanley en Veloretti. - Marketingsucces begint bij strategie en creatives – Billy Grace automatiseert de rest. - Branding zorgt voor snellere performance als je investeert in upper funnel campagnes. - Adoptie en onboarding zijn cruciaal om churn laag te houden bij marketingsoftware.
Gemaakt door: Daniël Kuipers Eerste aflevering: 11-06-2023
De podcast Daniel Kuipers Podcast heeft in totaal 133 afleveringen
Maker: Daniël Kuipers Datum: 23-05-2025
Maker: Daniël Kuipers Datum: 06-06-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.