Op donderdag 19 mei jl. sleepte CS Digital Media (CSDM) met de innovatieve hypertargeting technologie Vehicle Detection een zilveren AMMA Award in de wacht in de categorie ‘Beste Inzet van een Medium’. Dat was uiteraard reden voor zowel gepaste trots als een uitbundig feestje. De ontlading van die avond galmt na in deze aflevering van de CSDM Podcast (Showroom part 15) onder leiding van Leon Roosendaal in gesprek met zijn collega’s van sales Zarin van Ophem, Yorick Blonck en Willem te Wierik. Ze blikken kort terug op het AMMA-event, maar schakelen ook moeiteloos over naar waar het allemaal om te doen was: een mooie media first case met Vehicle Detection, operationeel op het Shell forecourt netwerk in Nederland. Met dank aan automerk Renault en de mediabureaus OMD en Publicis. Waarom is deze applicatie te zien als krachtige en unieke tool in Digital Out Of Home? Hoe kunnen adverteerders Vehicle Detection inzetten? Welke ‘harde’ resultaten (door o.a. het minimaliseren van waste en het transparante Cost Per Play afrekenmodel) boeken ze met de inzet hiervan? Voor welke ‘klantgroepen’ naast automerken is Vehicle Detection ook bij uitstek geschikt? En welke nieuwe features worden in de toekomst nog aan Vehicle Detection toegevoegd? Willem te Wierik: ‘Achter de schermen zijn we bezig om ook voor elektrische auto’s bereik te gaan opbouwen. Verder staat op onze roadmap het targeten van voertuigen op basis van model. Daar zijn er duizenden van, dus dat kost iets meer tijd om het te bouwen. Maar dat gaan we op korte termijn zeker implementeren om het product nog beter en aantrekkelijker te maken.’
Gemaakt door: CS Digital Media Eerste aflevering: 13-03-2024
De podcast CSDM Podcast heeft in totaal 58 afleveringen
Maker: CS Digital Media Datum: 29-03-2022
Maker: CS Digital Media Datum: 09-06-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.