Op maandag 3 mei lanceerde CS Digital Media (CSDM) het duurzaamheidsjournaal DOOH Good. Adverteerders die meedoen in de #racetozero met duurzame producten of diensten die bijvoorbeeld leiden tot CO2- of afvalreductie biedt CSDM extra zendtijd aan. In het duurzaamheidsjournaal kunnen adverteerders naast een awareness campagne consumenten informeren over de positieve milieueffecten van het product of de wijze van productie. In de elfde aflevering van de CSDM Podcast Showroom bespreken Mark Veenman (COO), Willem te Wierik (sales) en Zarin van Ophem (sales) onder leiding van Leon Roosendaal (sales) onder andere de achterliggende gedachten en het bredere perspectief van DOOH Good en het convenant over fossielvrije reclame met de Gemeente Amsterdam. Verder komen ook de concrete uitwerking van het duurzaamheidsjournaal, de eerste DOOH Good campagne van #vattenfallnederland en reacties uit de markt aan de orde. Veenman: ‘Het concept is breed opgepakt in de media. Van RTL tot de NOS. Daarbij werd ik gebeld door iemand uit de markt die DOOH Good in twee woorden fucking brilliant vond! Hij wilde daarmee onderstrepen dat adverteerders hier echt op zitten te wachten, want ze kunnen hun boodschap over groene producten op deze wijze nergens anders kwijt.’ Meer weten over het duurzaamheidsjournaal DOOH Good? Neem dan contact op met CSDM via sales@csdigitalmedia.nl of bel 020-697 4961
Gemaakt door: CS Digital Media Eerste aflevering: 13-03-2024
De podcast CSDM Podcast heeft in totaal 58 afleveringen
Maker: CS Digital Media Datum: 14-04-2021
Maker: CS Digital Media Datum: 18-10-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.