Tijdens de coronacrisis (eerste golf 2020) lanceerde CS Digital Media (CSDM) het nieuwe Outdoor Commerce-concept Oohrder. Dit platform brengt online meet- en afrekenmodellen in een Digital Out Of Home-omgeving. Intussen hebben diverse Oohrderboards in verschillende varianten op de netwerken van CSDM gedraaid. Denk aan een campagne rondom Black Friday en een board voor zorgverzekeraars. In deze aflevering gaan Anniek Swanenberg (sales), Willem te Wierik (sales) en Yorick Blonk (sales en product owner van Oohrder) onder leiding van Leon Roosendaal (sales) in op de resultaten van een Valentijn- en sneakerscampagne. Wat werkte wel en wat niet en waarom? Welke Click Through Rates (CTR) werden behaald? Wat was de verhouding clickconversie versus scanconversie? En welke learnings en conclusies kunnen hieruit getrokken worden? Meedoen aan een Oohrder-campagne? Ga dan naar https://oohrder.nl/adverteren
Gemaakt door: CS Digital Media Eerste aflevering: 13-03-2024
De podcast CSDM Podcast heeft in totaal 58 afleveringen
Maker: CS Digital Media Datum: 10-02-2021
Maker: CS Digital Media Datum: 18-03-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.