Aflevering Csdm Showroom Part 9: De Resultaten Van Een Valentijn- En Sneakerscampagne

· Aflevering van de podcast: CSDM Podcast

Tijdens de coronacrisis (eerste golf 2020) lanceerde CS Digital Media (CSDM) het nieuwe Outdoor Commerce-concept Oohrder. Dit platform brengt online meet- en afrekenmodellen in een Digital Out Of Home-omgeving. Intussen hebben diverse Oohrderboards in verschillende varianten op de netwerken van CSDM gedraaid. Denk aan een campagne rondom Black Friday en een board voor zorgverzekeraars. In deze aflevering gaan Anniek Swanenberg (sales), Willem te Wierik (sales) en Yorick Blonk (sales en product owner van Oohrder) onder leiding van Leon Roosendaal (sales) in op de resultaten van een Valentijn- en sneakerscampagne. Wat werkte wel en wat niet en waarom? Welke Click Through Rates (CTR) werden behaald? Wat was de verhouding clickconversie versus scanconversie? En welke learnings en conclusies kunnen hieruit getrokken worden? Meedoen aan een Oohrder-campagne? Ga dan naar https://oohrder.nl/adverteren

Speelgoedwinkel
CSDM Podcast

CSDM Podcast

Gemaakt door: CS Digital Media Eerste aflevering: 13-03-2024

De podcast CSDM Podcast heeft in totaal 58 afleveringen

Vorige aflevering

Markt Update (part seventeen) het belang van Publisher tools

Markt Update (part seventeen) het belang van Publisher tools

Maker: CS Digital Media Datum: 10-02-2021

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CSDM Podcast Showroom part 9: de resultaten van een Valentijn- en sneakerscampagne

CSDM Podcast · 04-03-2021

00:00 00:14:27