In de achtste aflevering van de CS Digital Media (CSDM) podcastserie Showroom wordt stilgestaan bij een interessante en omvangrijke upgrade van het forecourt netwerk van Shell in Nederland. Onder leiding van Leon Roosendaal (sales) bespreken Willem te Wierik (sales) en Roel Pennings (operations) nieuwe targeting tools die aan dit netwerk worden toegevoegd en welke uitdagingen het installeren van honderden nieuwe 32 inch schermen op tientallen locaties met zich meebrengt. ‘Alle 21 inch schermen aan de pomp worden vervangen. En dat in combinatie met innovatieve 1 to 1 doelgroeptargeting als bijvoorbeeld Vehicle Recognition maakt het netwerk nog relevanter voor adverteerders.’
Gemaakt door: CS Digital Media Eerste aflevering: 13-03-2024
De podcast CSDM Podcast heeft in totaal 58 afleveringen
Maker: CS Digital Media Datum: 21-12-2020
Maker: CS Digital Media Datum: 10-02-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.