Dit is de 15e aflevering van de CS Digital Media (CSDM) podcastserie Markt Update. Onder leiding van CSDM CEO Radjen van Wilsem praten Sebastian Op het Veld (MyAdbooker) en Leon Roosendaal (sales) onder meer over de snelle verschuiving van lineaire inkoop naar programmatic inkoop (ca. 90%) en de impact daarvan, het belang van nieuwe campagnemodellen (o.a. bulk deals, stopper deals), de nieuwe publisher tool Private Market Place (PMP) en waarom open RTB (Real Time Bidding) in Nederland (nog) niet relevant is. Ten slotte blikken ze al even kort terug op 2020. ‘Dit jaar heeft ons veel gebracht; het was in alle opzichten een jaar van positieve veranderingen. Maar eerlijk is eerlijk COVID-19 heeft ook pijn gedaan.’
Gemaakt door: CS Digital Media Eerste aflevering: 13-03-2024
De podcast CSDM Podcast heeft in totaal 58 afleveringen
Maker: CS Digital Media Datum: 30-11-2020
Maker: CS Digital Media Datum: 17-12-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.