Aflevering Csdm Showroom Part 4: Van Views Naar D-Ots

· Aflevering van de podcast: CSDM Podcast

Dit is de vierde aflevering van de CS Digital Media (CSDM) podcastserie Showroom. Onder leiding van CSDM CEO Radjen van Wilsem bespreken Zarin van Ophem (sales), Sebastian Op het Veld (MyAdbooker) en Mark Veenman (concessiemanager) o.a. de nieuwe standaard om bereik in DOOH te meten: D-OTS (Digital Opportunity To See). Waarom werd deze bereiksberekening ingevoerd? Hoe verhoudt deze zich tot de berekening met Views die voorheen door CSDM werd gehanteerd? En wat betekenen nieuwe, flexibele online prijsmodellen (CPC, CPL, CPP, CPA e.d.) voor de opbrengst van een netwerkconcessie in een ‘geconditioneerde’ omgeving (lees: gebaseerd op exacte druktebeelden) als een metrostation?

Speelgoedwinkel
CSDM Podcast

CSDM Podcast

Gemaakt door: CS Digital Media Eerste aflevering: 13-03-2024

De podcast CSDM Podcast heeft in totaal 58 afleveringen

Vorige aflevering

CSDM Podcast Showroom part 3: CPC in OOH en de inzet van QR-codes

CSDM Podcast Showroom part 3: CPC in OOH en de inzet van QR-codes

Maker: CS Digital Media Datum: 04-11-2020

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CSDM Podcast Showroom part 4: van Views naar D-OTS

CSDM Podcast · 11-11-2020

00:00 00:13:08