CS Digital Media belde deze week - vanuit de CSDM-podcaststudio in Amsterdam – met Andrea Huijssoon, Media Manager Nederland bij Heineken. Gesprek over o.a. het herstellen van het consumentenvertrouwen in het OV, de verschuiving van druktebeelden, de ondoorzichtigheid van het DOOH-aanbod in Nederland, de voor- en de nadelen van in house mediatech en social en DOOH als startpunt voor ‘creatieve inhakers’. Ook wordt gediscussieerd over drie interessante stellingen waarin DOOH centraal staat. Andrea Huijssoon (Heineken): ‘2020 is zeker geen verloren jaar. We moeten qua media en communicatie alleen flexibeler zijn dan ooit; goed kijken bijvoorbeeld naar wat er verandert in het shoppinggedrag van consumenten en daar op inspelen.’
Gemaakt door: CS Digital Media Eerste aflevering: 13-03-2024
De podcast CSDM Podcast heeft in totaal 58 afleveringen
Maker: CS Digital Media Datum: 20-05-2020
Maker: CS Digital Media Datum: 01-10-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.