In deze aflevering praat ik met Kirsten van der Kraan. Zij is in 2017 afgestudeerd in International Business Management en sindsdien werkzaam binnen Research en Customer Experience. Momenteel is ze als marketeer werkzaam bij InSocial, een bedrijf dat een platform biedt om de klantbeleving in kaart te brengen op verschillende touchpoints in de klantreis. We gaan het hebben over de Experience Economy, we praten over het verschil tussen ‘time well saved’ en ‘time well spent’, hoe je surveymoeheid kan tegengaan en hoe je dit ook op B2B kan toepassen. Partners: > Effective Experiments: www.effectiveexperiments.com > Convert: www.convert.com/features > Buyerminds: www.buyerminds.com > Online Dialogue: www.onlinedialogue.nl Aanvullende info over deze aflevering kun je vinden op cro.cafe https://www.cro.cafe/podcast/experience-economy-time-well-saved-time-well-spent
Gemaakt door: CRO.CAFE / Guido X Jansen Eerste aflevering: 17-10-2019
De podcast CRO.CAFE English heeft in totaal 190 afleveringen
Maker: CRO.CAFE / Guido X Jansen Datum: 17-04-2019
Maker: CRO.CAFE / Guido X Jansen Datum: 02-06-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.