Vandaag een onderwerp waar ik al een tijdje naar uitkijk: we gaan het namelijk hebben over experimenteren met e-mail marketing, iets waar ik zelf tot op heden nog nauwelijks iets mee heb gedaan. Ik praat daar over met Monique Zwanenburg, E- ...
Prijswinnende podcast met de beste verhalen en discussies over conversie en klantgerichte optimalisatie. Ontdek nieuwe trends, tactieken, software en de mensen en bedrijven die fanastisch werk doen in de wereld van Conversion Rate Optimization (CRO). We interviewden o.a. Lukas Vermeer (Booking.com), Els Aerts (AGConsut), Roger Dooley (Brainfluence), Casandra Campbell (Shopify), Andre Morys (konversionsKRAFT), Dave Powell (TomTom), Bart Schutz (Online Dialogue), Stephen Pavlovich (Conversion.com), Weiwei Liu-Schröder (Google) Brian Cugelman, Tim Ash en Craig Sullivan. Ik ben een cognitief psycholoog en consultant. We duiken diep in de wereld van klantgedrag en CRO: zakelijke en technische uitdagingen, gebruikersonderzoek, e-commerce, teksten schrijven en meer. Alles zodat jij up-to-date en vol inspiratie op je volgende CRO uitdaging af kan!
Vandaag een onderwerp waar ik al een tijdje naar uitkijk: we gaan het namelijk hebben over experimenteren met e-mail marketing, iets waar ik zelf tot op heden nog nauwelijks iets mee heb gedaan. Ik praat daar over met Monique Zwanenburg, E- ...
Vandaag praat ik met Stefan van Ballegooie. Hij is ooit als student aan de slag gegaan bij Allianz, een van de grootste financiële dienstverleners ter wereld. Inmiddels werkt hij daar als conversie specialist en samen met een scrumteam werk ...
Vandaag praat ik met Denise Visser, Product Manager Experimentation bij bol.com. Na de implementatie van bol.com’s eigen data en analytics toolset is het experimentation team nu bezig met de volgende stap en dat is de ontwikkeling en implem ...
Vandaag praat ik met Rick Molenaar. Hij was voorheen Chief Marketing Officer bij HelloPrint en United Wardrobe en is de afgelopen maanden hard aan het werk geweest om afgelopen juli zijn nieuwe startup Instant te lanceren, een B2C bezorgpla ...
In deze aflevering van het CRO CAFE praat ik met Simon Vreeman, Growth marketing manager bij fietsenmerk VanMoof. Daarvoor zat hij o.a. bij Van der Valk en The Next Web. Binnen VanMoof is hij momenteel verantwoordelijk voor SEO, CRO en web ...
In deze aflevering van het CRO CAFE heb ik weer een gast en dat is Henk-Jan Journée, oprichter van het user research platform Fibéo. Vandaag hebben we het uiteraard over Fibéo zelf maar ook over de plek van gebruikersonderzoek in het hele o ...
In deze aflevering even een iets andere opzet: je zal het even met mij alleen moeten doen en ik hou even een mini betoog/rant over waarom je juist wél zou moeten experimenteren tijdens piekperiodes (kerst, valentijnsdag, black friday etc et ...
In deze aflevering van het CRO CAFE praat ik met Melle Moorman, Product owner Persuasion binnen de - volgens hemzelf - gaafste afdeling van bol.com, genaamd het Shopping Platform. Hij heeft bij bol.com het eerste CRO team opgezet is tot op ...
In deze aflevering van het CRO CAFE praat ik met Ton Wesseling. Ondernemer en evangelist bij o.a. Online Dialogue. Hij is verliefd geworden op het internet in 1995 toen hij begon met het maken van lelijke websites om deze vervolgens beter t ...
In deze aflevering praat ik met Ruben de Boer. Hij is Manager CRO & UX bij Sanoma, en heeft hij ook zijn eigen hobby bedrijfje Conversion Ideas met als doel mensen in de CRO wereld te helpen die geen opleidingsbudget of geld hebben voor ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.