De Boardroom is dé talkshow over actuele en urgente zaken uit de wereld van creativity, marketing en digital. In deze aflevering praten we met Dolly van den Akker (Brand Impact Director McDonald’s) en Herman de Vries (CMO Hypersolid) over onder meer: Worden humanoïde robots onze collega’s? Zijn medewerkers dé nieuwe brand ambassadors? En: dwingt AI marketeers terug naar de basis? Wat zeggen recente onderzoeken? Welke trends zien we hierbij in de markt? En hoe kijken onze tafelgasten er tegenaan? Sidekick: Bert Hagendoorn. Presentatie: Ronald ter Voert. Meer info op: deboardroom.live. YouTube: https://www.youtube.com/@DeBoardroom Spotify: https://open.spotify.com/show/1Sn9gIWgTvt847mPqLVSpg Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/us/podcast/de-boardroom/id1776853599 Podimo: https://podimo.nl/deboardroom #talkshow #creativity #marketing #digital @adobe @mindsync @hypersolid @youlynq.me @agencyengines @audiohuis @adformatie See omnystudio.com/listener for privacy information.

Gemaakt door: De Boardroom Eerste aflevering: 05-11-2024
De podcast Creativity | Marketing | Digital heeft in totaal 18 afleveringen

Maker: De Boardroom Datum: 07-10-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.