Voor CONVO #16 zijn Filling Pieces-founder Guillaume Philibert en de brandmanager Leroy Franklin aangeschoven. Zij leggen uit hoe Filling Pieces een succesvolle brand zijn geworden in Nederland en internationaal. Het schoenenmerk releasde afgelopen week haar eerste kledingcollectie in samenwerking met New York’s high end fashionstore Barneys met Majid Jordan als gezicht van de campagne. Verder zijn de andere onderwerpen die worden besproken het Armowasright rolex verhaal, Jaden Smith die door Pharrell wordt aangesteld bij G-Star, het succes van Virgil Ablon met Off-White en meer over hoe Filling Pieces zich ontwikkeld heeft tot mode-imperium in Amsterdam.
Gemaakt door: De Stroom / Complex Eerste aflevering: 10-04-2022
De podcast CONVO heeft in totaal 142 afleveringen
Maker: De Stroom / Complex Datum: 15-03-2018
Maker: De Stroom / Complex Datum: 28-03-2018
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.