Of je het nu wil of niet, consumenten verlangen steeds vaker van merken dat zij een purpose hebben. Toch betekent dit niet dat je als marketeer hier continu mee bezig moet zijn. In deze laatste aflevering van Context seizoen 1 maakt Anne zich enorm druk om merken zoals Tony Chocolonely, Pret a Manger en Pepsi, laat Jens zien hoe content de lakmoesproef is voor purpose marketing en verzeilt Daan in conspiracy theorieën. Als dat maar goed gaat… Bronnen: Pepsi Commercial Pret a Manger Great Travel Hack bij Lubach Tony Chocolonely pleit voor suikertaks M&M's makeover
Gemaakt door: N=Content Eerste aflevering: 23-10-2022
De podcast Context heeft in totaal 20 afleveringen
Maker: N=Content Datum: 30-12-2021
Maker: N=Content Datum: 25-01-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.