Leo Oorschot over de noodzaak van het vastleggen van je plannen met content. Content maken is een duur en tijdrovend karwei. Dan is het echt zonde om content te maken die niet bijdraagt aan doelstellingen: “Als je je doelen opschrijft, onth ...
De podcast die specialisten in content aan het woord laat.
Leo Oorschot over de noodzaak van het vastleggen van je plannen met content. Content maken is een duur en tijdrovend karwei. Dan is het echt zonde om content te maken die niet bijdraagt aan doelstellingen: “Als je je doelen opschrijft, onth ...
We praten over het contentmodel dat Kim presenteert op Presenters contentdag. Wat dat te maken heeft met de beroepstrots van contentspecialisten. En over het feit dat heldere doelstellingen opstellen eigenlijk dezelfde exercitie is als held ...
Daphne Evertse over de vraag waarom UX essentieel is voor contentspecialisten, hoe je een snelle gebruikerstest vormgeeft en welke plaats UX moet innemen in een webproject. Eigenlijk kun je na deze podcast van 20 minuten niet meer om de geb ...
Boudewijn Broekhuijse over de stappen die je moet zetten wanneer je vraagstukken en problemen van je bezoekers of (potentiële) klanten als uitgangspunt voor je marketingcommunicatie gaat nemen. Wat is inbound marketing? Welke rol speelt mar ...
Marianne Resoort is een contentspecialist die zich veel met tekstredactie en eindredactie bezighoudt. Sinds kort speelt ze ook een coördinerende rol in contentprocessen. Ze legt uit hoe dat haar bevalt en kijkt vooruit naar de workshop over ...
Krispijn Smith werkt in organisaties aan het doorvertalen van de missie van een bedrijf in een contentstrategie. Hoe pakt hij dat aan? Welke methoden gebruikt hij om alles te weten te komen wat hij nodig heeft om een goed contentplan te mak ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.