Een grote valkuil bij de inzet van thought leadership-content is dat je die alleen inzet om nieuwe klanten te werven. Natuurlijk is deze content daar heel geschikt voor. Maar dan mis je mogelijk de kans om met thought leadership-content je bestaande klanten verder aan je te binden en de concurrentie op afstand te houden. Bestaande klanten binden met content. In deze aflevering hoor je hoe je bestaande klanten bevestigt in hun geloof dat ze bij jou aan het beste adres zijn. Je vergroot hun vertrouwen in jou en je expertstatus. Dat doe je door: - Contentdoelen te kiezen voor bestaande klanten - Specifieke content voor hen te maken - In je contentdistributie bestaande klanten een duidelijke plek te geven Gerelateerde aflevering. In aflevering 108 over de positieve impact die thought leadership heeft op je marketing, kun je meer horen over het onderzoek dat de onderbouwing vormt van deze suggesties. Met harde data over de eisen en verwachtingen die mensen hebben van thought leadership content en hoe je daar op in kunt spelen.
Gemaakt door: Linda Krijns, Sstroop Marketing Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Contentdiva's heeft in totaal 114 afleveringen
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 07-05-2024
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 04-06-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.