Meestal worden mensen niet zo maar klant bij je bedrijf. Soms kan het wel uiteraard, bijvoorbeeld als je een heel laagdrempelig product van een paar euro verkoopt. Of iets anders waarbij iemand weet dat hij geen risico loopt. Maar vaker doorloopt iemand een aantal stappen. Die stappen vormen samen de klantreis. Om die klantreis te duiden gebruiken we vaak het See, Think, Do, Care model. See, Think, Do, Care. Bij het See, Think, Do, Care doorloopt een klant 4 fases: - See = bewust worden of ontdekken van kennis, product. Er is nog geen koopintentie. - Think = bewust worden van behoefte, maken van afwegingen, verder onderzoeken - Do = overgaan tot aanschaf of tot actie (eventueel met aanbieding of actie) - Care = bestaande klant die blijft en ambassadeur wordt Content per klantreisfase. In de podcast hoor je voorbeelden van content die je per klantreisfase in kunt zetten. Plus een aantal kanttekeningen en valkuilen en tips om dit model kritisch toe te passen in jouw situatie.
Gemaakt door: Linda Krijns, Sstroop Marketing Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Contentdiva's heeft in totaal 114 afleveringen
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 07-11-2023
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 05-12-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.